خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





صميميت مخاطبان با مجريان تلويزيون کاهش يافته است؟

     ناظمي ادامه داده است: آنچه که در سال‌هاي اخير بيشتر ديدم حضور مجرياني است که بيشتر از اينکه حرف خوب بزنند، خوب حرف مي زنند و اين شيوه صدمات جدي به ارتباط مخاطب با رسانه وارد کرده است. بکار بردن کلمات و عبارات مجيزگونه و افراط بر مدح و تکريم بيش از حد و غير متعارف در نزد برخي گويندگان و مجريان صدا و سيما موجب شده تا درجه اين صميميت کاهش يابد.

    به نظرم امروز مخاطب بيشتر خواهان صداقت، احترام و صميمت به شکل واقعي، عيني و عميق است و مجريان، گويندگان و حتي گزارشگران و خبرنگاران بايد راحت و بدون تکلف و فارغ از تعارفات غير معمول با مخاطبان صحبت کنند. همه چيز را خوب جلوه دادن و ناديده گرفتن آنچه که بد بودن آن را همه مي‌دانند از بزرگترين عوامل از بين رفتن اين صميميت است.

    خبر فوق رو از اینجا خوندم ، حالا بگذریم ، مهم اینه که مجریان عزیز تلویزیون ما، تا الان چقدر با مخاطبان خودشون صمیمی بودند و بدون تکلف ، حرف حق می زدند و اصلا اهل مدح و مجیز نبودند و چقدر راحت بد و خوب رو تشخیص می دادند.

    فقط نمی دونیم کی این مجریان محترم ، صمیمی بودند و حالا از کی اون صمیمیت و دوستی قدیمی ، کاهش پیدا کرده ...اصلا صمیمیت مجریان چه مزه ای داره ؟

    کی حال داره به حرفهای صمیمی و غیر صمیمی مجریان محترم گوش بده ... فوتبال رو عشقه .


    این مطلب تا کنون 23 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : صمیمی ,مجریان ,بيشتر ,مجریان محترم ,صمیمی بودند ,بدون تکلف ,
    صميميت مخاطبان با مجريان تلويزيون کاهش يافته است؟

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر